miercuri, 21 octombrie 2009

Joc

* Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta? Dar un film , un cantec?

Mi-ar placea sa traiesc in Morometii, romanul meu preferat. Cu siguranta ar fi o onoare sa-l cunosc pe Ilie Moromete:)
Daca ar fi sa aleg un film, probabil as alege un film istoric,autentic, pentru a lua parte la niste evenimente care au marcat istoria lumii.

* Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar daca ai fi de gen opus ?

Un prenume....pff...ar fi doua variante
1. Bula....sa vad reactia lumii cand ma prezint cu numele Bula =))
2. Ca sa fiu serios...nu as avea pretentii sa ma cheme cumva. Numele conteaza prea putin la o persoana.
Daca discutam de gen opus, poate as alege Artemis.

* In ce alta tara ai vrea sa traiesti si de ce?

Franta e o veche pasiune pentru mine.



* Care e visul cel mai neobisnuit pe care l-ai avut si ti-l amintesti?

Visul de dinaintea primului examen din facultate. Am visat ca am picat,in realitate am luat 9,dar mi-a dat ceva emotii:)


* Povesteste o zi din viata ta , imaginandu-ti ca esti un animal.

Cu siguranta as fi o pasare sa pot zbura fara nicio restrictie.Poate un uliu pasnic, sa fiu sigur ca nu ma inghite alta pasare mai mare:))


* Daca ai putea trai in pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp , cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Si aici am 2 variante:
-presedintele Sua...sa simti ca poti sa faci ceva,ceva ce conteaza pentru omenire.


* Daca te-ai trezi singur pe lume care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?

Prima reactie: "Pfuu...ce liniste . Hai sa dorm putin."
A doua zi : "Alo....are cineva chef de o plimbare?Alooo....baaa, unde sunteti toti?"

4 comentarii:

Isys spunea...

;))
tare ... nume grecesc huh?:P

Anonim spunea...

Asa,ca sa stii :)...nu exista uliu pasnic:D....are in sange instinctul de vanatoare...de a ucide pt a supravietuii...ai putea sa'ti alegi alta pasare:D

Andrei Filip spunea...

Pentru o zi...poate uliul este pasnic.Sa zicem ca a mancat in ziua precedenta suficient incat sa nu mai vaneze:P

Madalina spunea...

• La Medeleni . Ease mz pain cantecul . Si filmul Serendipity . Adriana si Radu . Anglia datorita accentului lor :D Pluteam la Olimpiade practice levitam deasupra unei flacari . Torc , beau laptic , ma ia cineva in brate , uu ce bine e , si desigur whiskas in fiecare zi . As trai in locul unei cunostinte ale mele Mihai sa I vad anturajul si lumea ce tine la acesta . Singura pe lume : Am dat de drq , ma culc inapoi e un vis atata tot