duminică, 20 septembrie 2009

Fata din Vis( "punct.com")

Grabit,pe net, eu te-am vazut odata
Si am ramas incremenit pe loc
Vazandu-te cat esti de minunata
Cu ochii mari, si buze ca de foc.

Si-asa uimit deodata am ramas
Voiam,dar in zadar sa plec din loc
Si-n minte imi strafulgera un glas
Sa-ti scriu...si poate,poate am noroc.

Apoi nebun,pierdut si in nestire
Iti scriu o poezie,asa pe loc
Nu sa ma laud, sa ma iei de mire
Ci doar sa vezi ca nu-s un dobitoc.

Am terminat,si-apoi plin de ardoare
Trimit scrisoarea si astept raspuns
Caci,este Doamne cu putinta oare
Sa ai si tu acelasi gand ascuns?

Astept,astept si totusi deodata
Minunea noastra capata contur
Si vad pe loc cum minunata fata
Imi da raspuns, unul de bun augur.

Si te salut apoi,ca prima data
Si iti vorbesc frumos,si cu mult drag
Plin de speranta ca-ntro zi,vreodata
Ne vom vedea zambind pe-acelasi prag.

Un comentariu:

Angeliqlady spunea...

Foarte frumoase poezii! Felicitari pentru tot! Keep on with the good work and by the way, thanks!