marți, 17 mai 2011

Noapte de april (dedicatie pentru o persoana speciala)

Iti multumesc ca stii sa ma faci mare
Caci pan'acum am fost atat de mic
Ca scoti din mine tot ce-i rau si doare
Si-am devenit deodata totul....din nimic.

Mi-ai aratat ca iarba-i totusi verde
Si tot ce-i rau dispare intr-o doara.
Nimic pe lume nu se poate pierde
De'ncepe intr-o zi de primavara.

Cu-acel sarut timid din prima noapte
Simtindu-ti buzele, incet, atat de dulci
Inima mea, domol, ca printre soapte
Cu a ta vraja , ai inceput s-o smulgi.

Trezindu-ma apoi de dimineata
Cu viata ta batand la mine-n piept
Primisem sansa la o noua viata
Transplantul reusise si era perfect.

Cand vor zbura vreodata nori deasupra noastra
Si pieptul va incepe sa ne doara
In modul cel mai tainic si febril
A noastra minte va fugi spre primavara
Si gandul la o noapte de april.

5 comentarii:

Cristina spunea...

Te iubesc dragostea mea !
Iti multumesc...este cu siguranta cea mai frumoasa poezie de dragoste!

el_zorabb spunea...

wow!
sa va iubiti mult, porumbeilor. si frumos!

Isys spunea...

Asta da revenire dupa atata timp :D!
Sa va iubiti si sa va respectati la fel de mult si de acum inainte!

Iasi spunea...

Buna
Numele meu este Iacob Constantin si Va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

Madalina spunea...

ma bcuur ca esti fericit