duminică, 10 ianuarie 2010

Vis

Nu esti doar o fata anume
Ma faci doar in vise sa stau
N-ai inca chip,
nici forma
Sau nume,
te vad in vis
n-am noima si stare pe lume
te vreau. incontinuu te vreau.

imi placi
cand taci.
din ochii tai caprui
frumosi si mari ca doua stele
si pan'acum ai nimanui
rasar milioane de cuvinte
si-mi place sa inot prin ele
pana-mi dau seama ca n-am minte
caci totu-i in visele mele.

as vrea sa fiu
si sa nu fiu
sa pot trai mereu in vis
cand luna urca printre stele
sa evadam spre paradis
sa fim noi viata dintre ele.

3 comentarii:

Isys spunea...

:D:D:D
Sa stii ca mi-a placut ! Nici nu-mi imaginam pentru ochii tai decat o alta pereche de ochi caprui .
Oricum , ai facut o treaba buna!

el_zorabb spunea...

devi tot mai bun.
continua!

Mantu Mădălina spunea...

Superba poezie